::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

اللهم صل علی محمد(ص)وآل محمد(ص)وعجل فرجهم...

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

کربلا!!!

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ


وطن مادری آن جاست...چرا برگردم؟؟؟!!!جمله قشنگیه نه؟کی هست که دلش نخواد بره کربلا؟؟؟؟؟؟؟؟
چه جاییه؟؟؟مگه کربلا چیکار کرده که تو دل همه نشسته وبیرون نمیره؟؟؟مگه خاکش چیه؟؟؟؟
همش از خودم میپرسیدم.همین سوالای بالارو.یکی بهم گفت به خاطر تو!!!موندم چیکار کنم!به خاطر من؟؟؟؟گفت آره؛به خاطر تو و امثال تو،گفتم استغفرالله،این چه حرفی هست که میزنی!!!
گفت آره به خاطر تو و امثالت.یه وقت اشتباه برداشت نکنیا.منظورم اینکه کسی که به خاطرش کربلا عزیزه به خاطر شما رفت.به خاطر شماقیام کرد.به خاطرما،به خاطر خدا؛به خاطر اسلام!!!
من بهش گفتم به خاطر مارفته اون وقت ما حاضر نیستیم به خاطرش...
شب عاشورا تا صبح به سرو بدنمون میزنیم بعد نماز صبحمون...یه شب که هزار شب نمیشه،آره بابا حالا چی شده مگه،یه روز نشد دیگه به جاش واسه اربابمون عزا داری کردیم؛نمی ارزید...؟؟؟!!!
اینه اوضامون؟؟؟!!!

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موند چی جواب بده!!!خجالت کشید!!!

تا حالا از این داستانا خونده بودیم؟ویا خوندیم عمل کردیم؟چرا؟

چیزی تا محرم نمونده ها!!!

منبع عکس+

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸
امیرحسین سعیدیان

محرم

چه میکنیم؟؟؟

کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی