::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

اللهم صل علی محمد(ص)وآل محمد(ص)وعجل فرجهم...

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

معراجی ها...

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ

+ داستان دفن شهدا در «معراجی ها» مربوط به کدام دانشگاه است؟+فیلم

به گزارش قاصدنیوز، داستان این شب های سریال «معراجی ها» که از شبکه اول سیما در حال پخش است به موضوع  چالش دفن شهید گمنام در محوطه مر  کزی دانشگاه هنرآفرینان می پردازد.  

با کمی تامل در وقایع چندسال گذشته دانشگاه ها به غائله هتک حرمت شهدا در دانشگاه شریف در سال 1384 و دانشگاه امیرکبیر در سال 1387 برخواهیم خورد که به داستان این روزهای سریال «معراجی ها» بی شباهت نیست.


تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شریف

معترضان که در میان  آنان عناصری با ظواهرنامناسب وازجمله دختران بدحجاب زیادی حضور داشتند، دفن شهدای گمنام را برای       سوءاستفاده های بعدی می دانستند . این عده با اعلام این که دفن شهدای گمنام بدون اطلاع قبلی در دانشگاه صورت می گیرد،    در دقایق اولیه با سوت و کف مانع از انجام مراسم خاکسپاری شدند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است این واقعه پس از آن که سعید حدادیان (مداح) پشت تریبون قرار گرفت و جملاتی را خطاب به معترضان گفت، وارد مرحله تازه ای شد. حدادیان گفت: از من خواسته شد تا برای شما بخوانم اما نمی خوانم و فقط می گویم فکر این که اگر این شهدا از این جا بازگردانده شوند، چه خواهد شد را هم بکنید. در تاریخ اسلام یک عده -دور از جان شماها- با دفن امام حسن مجتبی(ع) در کنار قبر پیامبر مخالفت کردند و نامشان در تاریخ ماند.


تجمع دانشگاه امیر کبیر بر علیه شهدا


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۰
امیرحسین سعیدیان

معراجی ها

نظرات  (۲)

خدا نکنه؟؟؟؟؟؟آخه شما چی از زندگی ایشون میدونید
آدم چی میتونه بگه جز اینکه
متاسفم برای خودم
پاسخ:
خدانکنه.:)))))))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی