::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

اللهم صل علی محمد(ص)وآل محمد(ص)وعجل فرجهم...

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تو و من...

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ

دلــــم بالــکنی می خواهـــد رو به شهـــر...

و کمی بـاد خنکــــ و تاریکـــــی ...

یکــــ فنجان بــزرگــــ قهوه ...

یکـــ جرعه تـ♥ـو ...

یکــــ جرعه من ...

و... سـکوتـــی که در آن دو نگـــاه گـــره خـــورده باشـــد ...

بی کلام...

میـــــدانی...!؟

دلــــم یک "من" می خواهــد بـــرای تــو...

و...

یک "تــو" تـــا ابــــد بــرای من ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
امیرحسین سعیدیان

نظرات  (۲)

همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :


“بیخـــیآل“…

وب متفاوت و زیبایی دارین
پاسخ:
سلام.نظر لطفتون هست خوشحال شدم که خوشتون اومم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی