::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

محفل عشاق

::لبیک::

اللهم صل علی محمد(ص)وآل محمد(ص)وعجل فرجهم...

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تشیع لندنی!!!

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ

فرقه لندنی شیرازی‌ها که چندی قبل با بسته شدن چند دفتر شبکه‌های ماهواره ای تفرقه افکن آنها در ایران رسانه‌های ضد انقلاب و معاند با جمهوری اسلامی‌ایران را بر آن داشت تا بشدت از این اقدام جمهوری اسلامی‌ایران عصبانی شوند و جاسوس خانه‌های آنها در ایران از بین برود در روزهای اخیر و همزمان با شروع ماه محرم و صفر و ایام عزاداری اباعبد الله الحسین (ع) پروژه مظلوم نمایی و تحریک احساسات را کلید زده اند تا شاید بتوانند نتیجه ای در بر داشته باشند.

حمایت رسانه ای و پشتیبانی علنی رسانه‌های ضد انقلاب از فرقه لندنی شیرازی‌ها وقتی نمایان و علنی شد که دفاتر و یا بهتر جاسوس خانه‌ها و محل تفرقه افکنی میان مسلمانان در ایران بسته شد و با رپرتاژ‌های خبری ویژه رسانه‌های ضد انقلاب درصدد بر آمدند تا این فرقه تفرقه افکن انگلیسی را مظلوم نشان دهند و جمهوری اسلامی‌ایران را ظالم!
شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان و عرب زبان و انگلیسی فرقه شیرازی‌ها که به اصطلاح مروج فرهنگ تشیع هستند اما در عمل بزرگترین ضربه را اول به اسلام و دوم به تشیع می‌زنند در صدد این هستند که پروژه کهنه و قدیمی‌روباه پیر انگلیس را که در میان مسلمانان همان تفرقه افکنی است گسترش دهند و با هزینه‌ها و مبالغ بسیار سنگین مالی مورد حمایت دولت انگلیس این پروژه را عملی سازند.
3essq56dxw30h54axby3 مظلوم نمایی فرقه شیرازی‌ها با حمایت عناصر ضد انقلاب
ادامه مطلب را مطاله کنید.

اما در این میان رسانه‌های ضد انقلاب که از هر حربه ای بر علیه جمهوری اسلامی‌استفاده می‌کنند تا به سیاه نمایی اوضاع ایران بپردازند بسته شدن و پلمپ دفاتر شبکه‌های فرقه تفرقه افکن شیرازی‌ها سوژه خبری شان کردند تا شاید بتوانند کاری صورت دهند که برای هزارمین بار تیرشان به سنگ خورد و نتیجه ای برایشان در بر نداشت اما در روزهای اخیر رشانه‌های ضد انقلاب بصورت ویژه به کمک فرقه شیرازی‌ها برای مظلوم نمایی آمده اند.

پروژه مظلوم نمایی که رسانه‌های ضد انقلاب برای حمایت و پشتیبانی فرقه لندنی شیرازی‌ها در آستانه شروع ایام عزاداری اباعبد الله الحسین (ع) و ماه محرم و صفر آغاز کرده اند بشدت در تلاش است تا فرقه شیرازی‌ها حق و شیعه واقعی نشان دهند و با تهمت و افترا نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ایران را زیر سوال ببرند.
رهبر معظم انقلاب در سخنانی صریح بیان داشتند که: (آن تشیعی که بخواهد از لندن و واشنگتن برای دنیا مخابره شود به درد شیعه نمی‌خورد)و این اعلام خطری جدی از سوی ایشان به مسئولین بود تا با این فرقه تفرقه افکن به ظاهر شیعی برخوردی جدی داشته باشند که بسته شدن و پلمپ دفاتر شبکه‌های ماهواره‌های لندنی اقدامی‌موثر بود که باعث شد چهره واقعی هم فرقه شیرازی‌ها و حامیان آنها در نظر افکار عمومی‌علنی شود.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
امیرحسین سعیدیان

تشیع لندنی

فرقه شیرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی